събота, 4 февруари 2012 г.

И пресата споделя за идеите, че ...

Според статията, авторите на правилата на писането, било то за създаване на брошури или е mail кампании, ни казват, че е важно е да започнем да подхождаме към своите потребители като към хора, а не като към портфейли.

• Създавайте вашата бранд мисия, ценности и философия на ясен, разбираем за вашия потребител език
• Обръщайте се лично, преживявайте и се поставете на тяхно място, помислете и усетете каква би била истинската емоция на вашия потребител
• Оставете настрана корпоративното говорене, сложните думички и като цяло езикът, който ви кара да звучите сложно и неразбираемо


1. Започнете с ясна цел
2. Стремете съм към културно съответствие
3. Подгответе екипа си, накарайте ги да се поставят на мястото на потребителя, да бъдат честни и открити с намеренията си – или казано кратко да бъдат хора!

Повече инфо на :
http://www.marketingprofs.com/pics/2011/6480/will-your-message-be-understood-only-if-you-speak-human-slide-show

Няма коментари:

Публикуване на коментар