събота, 4 февруари 2012 г.

Добрата идея може да се появи отвсякъде – а лошата?

Пита Анди Голд в своята статия и ясно доказва, че правилото твърдящо, че добрата идея може да се появи от всякъде важи с пълна сила и за лошата .

Дали някой от посочените сценарии на развитие на идеята не ви звучи познато?
• BTL отдела представя идея за промоция, която за съжаление няма нищо общо с размера на бюджета
• Медиа агенция създава план за действие, който за съжаление няма нищо общо с цялостната идея на кампанията
• Клиентът иска цялостна промяна на заглавието, без да отчита че това може да доведе до отдалечаване от първоначалната идея

В статията има още подобни примери за раждането на лошите идеи и като цяло тя е едно добро напомняне, че най - сигурният начин за раждането на добрите идеи е ясно формулираната стратегия за действие. Е нека не забравяме и опита и задълженията на хората работещи за бранда и по конкретно тези, от които той зависи. Твърдението, че всяка идея добра идея, е полезна техника за творческото мислене, но не и ако целта ни е да изградим и поддържаме бранд-а.

Към статията:
http://adage.com/article/small-agency-diary/ad-agencies-protect-bad-ideas/148498/

Няма коментари:

Публикуване на коментар