събота, 4 февруари 2012 г.

3 правила за успеха на идеите

Колко често събирате екипа си за ден за мозъчни атаки и идеи, Джеф Хирс нарича тези сбирки идеяистки сесии, които водят до следващия отличителен белег, уникален продукт или услуга на вашата компания. Ако искате да извлечете най-доброто от тези сбирки, Хирч препоръчва следните 3 правила:

1. Кажете здрасти на проблема в едно изречение и после започнете с упражнения за креативност
2. Доведете няколко пришълци – Хирч обича да наема хора, занимаващи се с всичко друго само не и с маркетинг – актьори, музиканти, певци, худжоници – хора на изкуството, които обичат да общуват ( по мое мнение това правило е малко противоречиво понеже голяма част от художниците например не са от най-социалните индивиди, пък и не само художниците…..)
3. Дайте концепции в полза на съмнението – ако някоя идея ви харесва, но не сте убедени дайте си време, при всички положения ще се родят още идеи( това напомня на част 5 от правилата на Фостър да бъдем идеяисти

В заключение, добрите идеи се раждат и намират поле за своето развитие в добре създаденото идеяистко събитие!

Източник:
http://www.marketingprofs.com/short-articles/2408/three-rules-for-ideation-success

Няма коментари:

Публикуване на коментар